Društvene mreže

Kreiranje i upravljanje nalozima/stranicama na društvenim mrežama

Prisustvo na društvenim mrežama se poslednjih godina smatra neophodnim ukoliko želite da unapredite svoje promotivne aktivnosti. Jako je važno da postavljanje naloga/stranica na društvenim mrežama bude pravilno kreirano. Predlažemo Vam da nas kontaktirate i tako dobijete pravi savet, a takođe, i ovaj deo posla možemo odraditi umesto Vas na sledećim društvenim mrežama  Facebook, Twitter, Pinterest, Linked IN, Youtube... 

Kreiranje profila na Facebook, Twitter, Linked In, Pinterest, Youtube...

Mi ćemo Vam pomoći da na najefikasniji način kreirate profil na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Pinterest, Linked IN, Youtube i drugim.

Profili na društvenim mrežama će Vam doneti niz pogodnosti:

  • prisustvo na najvećem svetskom tržištu, na društvenim mrežama,
  • jednostavna komunikacija sa zainteresovanim kupcima,
  • mogućnost izgradnje baze lojalnih "fanova",
  • korišćenje virtuelnog okruženja da doprete do velikog broja potencijalnih kupaca,
  • integracija profila na društvenim mrežama sa web sajtom, portalom ili e-prodavnicom kako bi se povećala poseta.

Postavljanje stranice na društvenim mrežama može se izvršiti i pre nego što otpočnete poslovnu aktivnost i napravite web sajt. Dobrim ciljanjem tržišta na društvenim mrežama možete dobiti dobru bazu potencijalnih kupaca/klijenata pre nego što plasirate proizvod/uslugu.

Facebook je u svoje proizvode namenjene biznisu kreirao i aplikaciju koja omogućava da na što bolji način predstavite svoje proizvode/usluge, a u sebi sadrži brojne komponente.

Upravljanje profilom na društvenim mrežama (community manager)

Upravljanje profilom na društvenim mrežama deo je strategije formiranja brenda na društvenim mrežama.

Društvene mreže se menjaju vrlo brzo. Administratori implementiraju svakog meseca nove funkcionalnosti koje pružaju brojne mogućnosti. Korisnicima su one u početku vrlo interesantne, pa se upravo tu nalazi i mogućnost preticanja konkurencije.

Takođe, informacije, i dobre i loše, veoma brzo se šire društvenim mrežama. Dobro definisani parametri profila, kao i ciljno tržiššte, u mnogome mogu doprineti uspešnosti plasiranja određenog proizvoda. Dok sa druge strane,plasiranje sadržaja na nedovoljno dobar način, ne dovodi samo do neefikasnosti veći do nezadovoljstva korisnika. Zato je važno ovaj posao poveriti profesionalcima.

Za detaljnije informacije na ovu temu, kontaktirajte nas telefonom, putem e-meila ili preko obrasca sa dna ove stranice.

 

Zatraži ponudu!